خبرنگاران رشد 30 درصدی تماشای سریال آنلاین

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- آخرین آمارها از تماشای آنلاین سریال های نمایش خانگی در یک پلتفرم حکایت از رشد 30 درصدی دارد.

خبرنگاران رشد 30 درصدی تماشای سریال آنلاین

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران، در آستانه انتشار قسمت بیستم سریال آقازاده، میانگین دقیقه تماشا در 12 ساعت ابتدایی پخش پنج قسمت آخر این سریال (18،17،17،16 ،15) به بیش از 13 میلیون 100 هزار دقیقه تماشا رسیده که در مقایسه با میانگین 12 ساعت ابتدایی پنج قسمت ابتدایی این سریال که بیش از 10میلیون و 200 هزار دقیقه تماشا بود نشان از رشد 28 درصدی میزان بازدید این سریال دارد.

بر اساس همین آمار، میزان دقیقه تماشا مخاطبان این سریال طی 12 ساعت ابتدایی قسمت 19 به تنهایی نسبت به قسمت اول جهش دو برابری پیدا نموده است.

طبق این آمار در 12 ساعت ابتدایی پخش قسمت 19 سریال آقازاده 243 هزار اکانت کاربری در این سامانه آن را تماشا نموده اند که بالاترین رکورد تعداد مخاطب در بین قسمت های خود سریال است.

این سریال پیش از این نیز با گذشت چهار روز از انتشار قسمت اول، رکورد 25 میلیون دقیقه تماشا را ثبت نموده بود. این آمار تا پیش از پخش قسمت 19 به حدود 66 میلیون دقیقه تماشا رسید که با اختلاف قابل توجهی بالاترین میزان دقیقه تماشای قسمت اول در بین کل سریال های شبکه نمایش خانگی است.

قسمت بیستم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا روز آدینه 16 آبان در سرویس های وی اودی و شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24400

به "خبرنگاران رشد 30 درصدی تماشای سریال آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشد 30 درصدی تماشای سریال آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید